bibtype K - Conference Paper (Czech conference)
ARLID 0388555
utime 20240111140826.7
mtime 20130312235959.9
title (primary) (cze) Představení projektu E-Vectoorc
specification
page_count 10 s.
serial
ARLID cav_un_epca*0388554
ISBN 978-80-214-4675-5
title ExFos 2013 (Expert Forensic Science)
page_num 118-127
publisher
place Brno
name Vysoké učení technické v Brně
year 2013
editor
name1 Bradáč
name2 Albert
title (eng) E- Vectoorc Project Introduction
keyword fully electric vehicles
keyword vehicle dynamics
keyword cost functions
keyword stability
author (primary)
ARLID cav_un_auth*0277030
name1 Machan
name2 J.
country CZ
author
ARLID cav_un_auth*0230217
name1 Nedoma
name2 P.
country CZ
author
ARLID cav_un_auth*0286338
name1 Plíhal
name2 Jiří
full_dept (cz) Zpracování signálů
full_dept Department of Signal Processing
department (cz) ZS
department ZS
institution UTIA-B
full_dept Department of Signal Processing
fullinstit Ústav teorie informace a automatizace AV ČR, v. v. i.
source
source_type textový soubor
url http://library.utia.cas.cz/separaty/2013/AS/plihal-e-vectoorc project introduction.pdf
source_size 23 MB
cas_special
project
project_id 6002
agency Škoda Auto a.s.
country CZ
ARLID cav_un_auth*0286544
abstract (cze) Tento příspěvek přináší stručné představení výzkumného projektu E-VECTOORC financovaného 7. rámcovým programem Evropského společenství jako součást evropské Iniciativy za zelené automobily. Projekt je zaměřen na řízení krouticího momentu jednotlivých kol elektromobilu za podmínek jízdy na a mimo pozemní komunikaci. Cílem projektu je vyvinout a integrovat různé asistenční vozidlové systémy, jako například ABS, ESP, řízení hnací síly a přenášeného krouticího momentu včetně pokročilých asistenčních systémů pro řidiče pro plně elektrická vozidla s různými koncepcemi umístění pohonných jednotek. Tříletý projekt je řešen konsorciem partnerských společností a výzkumných institucí Univerzita v Surrey, Technická univerzita v Ilmenau, Jaguár Land Rover, Flanders' Drive, Inverto, Fundacion CIDAUT, Instituto Tecnológico de Aragón, ŠKODA AUTO a.s., VIF a TRW
abstract (eng) This paper introduces the current state of research project related to yaw moment control, anti-lock braking and traction control through the employment of effective torque vectoring strategies for fully electric vehicles. In particular, the adoption of individually controlled electric powertrains with the aim of tuning the vehicle dynamic characteristics in steady-state and transient conditions is discussed. This subject is currently investigated within the European Union (EU) funded Seventh Framework Programme (FP7) consortium E-VECTOORC, focused on the development and experimental testing of novel control strategies. Triennial project is solved by consortium research public and private institutions/companies University of Surrey, Ilmenau University of Technology, Jaguar and Land Rover, Flanders' Drive, Inverto, Fundacion CIDAUT, Instituto Tecnológico de Aragón, ŠKODA AUTO a.s.,VIF Kompetenzzentrum - Das virtuelle Fahrzeug, Forschungsgesellschaft mbH and TRW Automotive Lucas Varity GmbH.
action
ARLID cav_un_auth*0288752
name XXII. mezinárodní vědecká konference soudního inženýrství
place Brno
dates 25.01.2013-26.01.2013
country CZ
reportyear 2013
RIV JB
num_of_auth 3
presentation_type PR
inst_support RVO:67985556
permalink http://hdl.handle.net/11104/0219527
arlyear 2013
mrcbU56 textový soubor 23 MB
mrcbU63 cav_un_epca*0388554 ExFos 2013 (Expert Forensic Science) 978-80-214-4675-5 118 127 ExFos 2013 (Expert Forensic Science) Brno Vysoké učení technické v Brně 2013
mrcbU67 Bradáč Albert 340