bibtype C - Conference Paper (international conference)
ARLID 0398272
utime 20240103203211.0
mtime 20131111235959.9
title (primary) (cze) Stanovení vlivu asistenčních systémů na průběh stability jízdy v rámci projektu E-VECTOORC
specification
page_count 9 s.
media_type P
serial
ARLID cav_un_epca*0398271
ISBN 978-80-904625-4-0
title Sborník příspěvků odborné konference
page_num 107-115
publisher
place Vyškov
name Velitelství výcviku - Vojenská akademie
year 2013
editor
name1 kpt. Ing.Omelka
name2 Jaroslav
editor
name1 mjr. Ing. Kuběnka
name2 Rudolf
title (eng) Assesment of assistant systems influence to the process vehicle drive stability in terms of project E_VECTOORC
keyword vehicle dynamics
keyword stability
keyword fully electric vehicles
keyword simulation
keyword Huma Machine Interface
author (primary)
ARLID cav_un_auth*0277030
name1 Machan
name2 J.
country CZ
author
ARLID cav_un_auth*0230217
name1 Nedoma
name2 P.
country CZ
author
ARLID cav_un_auth*0286338
name1 Plíhal
name2 Jiří
full_dept (cz) Zpracování signálů
full_dept Department of Signal Processing
department (cz) ZS
department ZS
institution UTIA-B
full_dept Department of Signal Processing
fullinstit Ústav teorie informace a automatizace AV ČR, v. v. i.
source
url http://library.utia.cas.cz/separaty/2013/AS/plihal-0398272.pdf
cas_special
project
project_id e-vectoorc
agency FP7
country GB
abstract (cze) Předmětem příspěvku je stručné představení aktivit řešených v rámci výzkumného projektu E-VECTOORC financovaného 7. rámcovým programem Evropského společenství jako součást evropské Iniciativy za zelené automobily. Projekt je zaměřen na řízení krouticího momentu jednotlivých kol elektromobilu za podmínek jízdy na a mimo pozemní komunikaci. Tříletý projekt je řešen konsorciem partnerských společností a výzkumných institucí Univerzita v Surrey, Technická univerzita v Ilmenau, Jaguár Land Rover, Flanders' Drive, Inverto, Fundacion CIDAUT, Instituto Tecnológico de Aragón, ŠKODA AUTO a.s., VIF a TRW. Cílem projektu je vyvinout a integrovat různé asistenční vozidlové systémy, jako například ABS, ESP, řízení hnací síly a přenášeného krouticího momentu včetně pokročilých asistenčních systémů pro řidiče pro plně elektrická vozidla s různými koncepcemi umístění pohonných jednotek.
abstract (eng) The paper introduces the current state of research project related to yaw moment control, anti-lock braking and traction control through the employment of effective torque vectoring strategies for fully electric vehicles. In particular, the adoption of individually controlled electric powertrains with the aim of tuning the vehicle dynamic characteristics in steady-state and transient conditions is discussed.
action
ARLID cav_un_auth*0295705
name Zvýšení bezpečnosti provozu vozidel ozbrojených sil
place Vyškov
dates 05.11.2013-06.11.2013
country CZ
reportyear 2014
RIV KA
num_of_auth 3
presentation_type PR
inst_support RVO:67985556
permalink http://hdl.handle.net/11104/0225824
cooperation
ARLID cav_un_auth*0295706
institution ŠKODA
name ŠKODA AUTO a.s.
country CZ
arlyear 2013
mrcbU63 cav_un_epca*0398271 Sborník příspěvků odborné konference 978-80-904625-4-0 107 115 Technical Conference Proceedings Vyškov Velitelství výcviku - Vojenská akademie 2013 první
mrcbU67 kpt. Ing.Omelka Jaroslav 340
mrcbU67 mjr. Ing. Kuběnka Rudolf 340