bibtype L - Prototype, methodology, f. module, software
ARLID 0467246
utime 20240103213146.0
mtime 20161215235959.9
title (primary) (cze) Funkční vzorek jednotky pro analýzu protismykových charakteristik pozemní komunikace včetně návrhu rozhraní HMI
publisher
pub_time 2016
title (eng) Functional sample of the unit for analyse nonskid characteristics of roadways including draft of HMI
keyword road skid resistence
keyword road safety
keyword control systems
author (primary)
ARLID cav_un_auth*0286338
full_dept (cz) Zpracování signálů
full_dept (eng) Department of Signal Processing
department (cz) ZS
department (eng) ZS
full_dept Department of Signal Processing
share 25
name1 Plíhal
name2 Jiří
institution UTIA-B
country CZ
fullinstit Ústav teorie informace a automatizace AV ČR, v. v. i.
author
ARLID cav_un_auth*0277030
share 25
name1 Machan
name2 J.
country CZ
author
ARLID cav_un_auth*0230217
share 25
name1 Nedoma
name2 P.
country CZ
author
ARLID cav_un_auth*0042092
share 25
name1 Kudrna
name2 J.
country CZ
cas_special
project
ARLID cav_un_auth*0319634
project_id TA04031769
agency GA TA ČR
country CZ
abstract (cze) Účelem jednotky je stanovení parametrů reprezentujících protismykové vlastnosti a rovnost povrchů vozovek na základě on-line vyhodnocení vozidlových údajů, jež jsou dostupné na sběrnici CAN a jež sdílejí nejrůznější vozidlové asistenční systémy ABS, ASR, například údaje o podélném či příčném zrychlení vozidla, GPS poloha vozidla či údaje z inerciálních systémů pro stanovení polohy (úhel natočení volantu, stáčivá rychlost, rychlost otáčení kol, prokluz kol aj.). Takto stanovené povrchové parametry vozovek budou sloužit jako vstup pro vývoj vozidlových asistenčních systémů pro zvýšení aktivní bezpečnosti osádky vozidla či zvýšení komfortu jízdy osádky vozidla a vyšší bezpečnost ostatních účastníků silničního provozu (cyklistů, chodců).
abstract (eng) The unit for analyse nonskid characteristics of roadways serves for definition parameters representing skid resistance and longitudinal road unevenness on the base of evaluation vehicle data, available on CAN bus and that are shared between different vehicle assistant systems like ABS or ASR, e.g. lateral and longitudinal vehicle acceleration, GPS vehicle position or data from inertial systems (steering angle, yaw rate, wheel speed, slip rate, etc.). In this way defined road\nsurface characteristics will be used as input for development vehicle assistant systems increasing active crew safety, increasing driving comfort and higher safety of pedestrians.
RIV JA
reportyear 2017
num_of_auth 4
inst_support RVO:67985556
permalink http://hdl.handle.net/11104/0269412
cooperation
ARLID cav_un_auth*0295706
name Škoda Auto a.s.
institution Škoda
country CZ
confidential C
arlyear 2016
mrcbU10 2016